Hopp!

Vart så rastlös hela kvällen, å det blev ju inget av med att träffa S. Men kvällen har blivit lyckad nu ändå :D Har en sak jag hoppas över så mycket, om det blir av ändras allt :) Skriver när jag vet om det blir nåt å det kan ta ett tag, har en förmåga att allt jag hoppas på skiter sig, but not this time! Hoppas jag..  Sen snackade jag med en person också som jag blir glad av att prata med på något sätt, vet inte varför haha  :)  Nu ska jag försöka sova lite som jag hade tänk göra för 1 timma sen också men aa fastnade ju som alltid :P  Kan man inte alltid vara såhär glad, eller fylld av hopp :D
Nån bild, men såhär känner jag mig nu :D
 craaaaaazy
Natti natti /E


Kommentarer
Postat av: Sagas

Hihi, så lite så :) hur mår du? Hoppas du mår fint (: kram.

2009-08-07 @ 10:01:34
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0