Pressenter och bra post :D

Jobbet gick la okej idag, skönt att komma därifrån så tidigt för har stängningar resten av veckan typ, eller aa iaf 3 dagar framåt :/  Fick ett sms idag att jag hade ett paktet  på Ica, så gick förbi där påväg hem och hämtade ut mitt paket från Nelly, har även ett paket från H&M hemma som kom idag =) 
Ska pakas upp och testas snart :P
 
NU är det snart sommar och då är kunderna tydligen väldigt givmilda, förra sommaren fick jag lite saker då och då, en ros, en powerking haha å sånt, och idag fick jag ett halsband tror jag det är, av stenar från Mexico, fråga mig inte varför jag fick det :S haha men tack tack =)

Ska käka lite sen orkar jag nog testa kläderna :D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0