Jeans

Nu har jag bilder på det jag shoppade igår :)
Söt kofta från Mango Outlett







Redan ångrat mig med denna, men orkar inte åka å lämna tillbaka den, men den
var skön iaf :) (Mango Outlett) Blå tröja
Var så sjukt varmt inne på mango och dom har dom minsta provrummen så  vi frågade dom där inne hur dom klarade sig, så dom bara pekade bakåt på fläkt :D haha

Svarta stuprör från Acne
 Haha jag får tydligen igen röv i desa byxor, jag och S snacka om det mkt men jag kom fram till att köpa dom ändå c(: Å en av dom som jobbade i Acne affären var så jävla hjälpsam, fattar inte hur han orka vara så trevlig mot alla men han kunde värkligen sitt jobb =) +++
Å när när man hade betalat så packa han ner byxorna i påsen och gick runt disken han stod vid och gav påsen till alla, lite konstigt men ändå en rolig grejj :)

Ljusa stuprör Fornarina
 Fornarina var första affären vi gick in i eftersom jag aldrig kommer därifrån utan någonting, så även denna gången hittade jag ett par ljusa stuprör, ankelånga,  Var ju sånt erbjudande igår på Freeport att man kunde lämna in gamla jeans så fick man 200kr per jeans för att köpa nya jeans (för minst 200kr) Så det var därför vi passade på att åka dit =) Erbjudandet gälelr idag med!

Var dragkedja längstner på jeansen med :)  Blir säker nice bara man har klackisar till för annars ser vaderna så tjocka ut haha :D

Så det var det jag fick med mig hem :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0