Om gårkvällen :)

Lägger upp lite bilder från igår nu när det tar sån jävla tid å få upp videorna på youtube :)

SSyrran fixade håret =) papi
Sofia & Jag, haha ingen bra bild!


Gårkvällen var soft, hur fint väder som helst när vi åkte in till GBG, drog till Sticky och kollade när syrran och hennes kompisar skulle spela, duktiga var dom iaf =)  Sen höll det på till 12.. 10 band som spelade ..  Malin och dom kom iaf på en 6:e plats.. lite tråkigt att dom fick spela så tidigt för då var det inte så mkt folk där, så dom som spelad i slutet hade mer än dubbelt så mkt publik men men dom va bra iaf =)  Käkade världens godaste "fyllekäk" där med .. klyftpotatis  med nån vitlökssås och tomatsås.. jävligt gott :D  Och jag drack bara öl där igår och såklart får jag hicka..  så gick det över också fick jag det igen.. sen gick det över efter ett tag.. och vad händer precis när jag ska sova ?  joo hicka igen såklart .. jävla öl :P   Och vad lyckades jag mer med, jo ramla i trappan :$ Fan vad skämmigt det va haha  trampade snett ellr nått å nästa rullade ner :D hahahaha Tur att det inte var så mkt folk där då :$ Skön kväll iaf var det =)
Mysiga GBG :)
GBG
/E

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Tack du, det kan behövas :) Jag är så trött på att vara sjuk nu! :/

2009-04-02 @ 20:15:47
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Amelie

sv: ja verkligen, e de din egna hund? :)

2009-04-02 @ 20:27:26
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Amelie

sv: okej, hemskt söt var den iaf! :)

2009-04-02 @ 21:50:23
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0