bad day

Kaooos, det började bra imorse, höll i sig tills jag gick hemifrån, först märker jag att mobilen är sönder, så kan inte få tag på sofia som jag skulle möta snabbt innan jobbet, sen dör min mp3 .. n'r man väl börjar jobba då är de katastrof, alla kassorna måste startas om å skit, kaaaos dag .. allt åt helvete typ..
hade iaf sällskap med alexandra imorse :) kul å  träffa henne, får göras snart igen =)

sen en kund fråga om jag ville ta en fika med han, nej tack jag skulle inte villa gå ut med folk som handlar där, är fan rädd för alla typ haha uush ..  även om dom värkar normala så jag skojjar inte efter ett tag visar det sig att det är nåt med alla som är sjukt!

dom frågade om jag kunde jobba över också, men det kune jag inte, fick springa som en idiot till tåget, sen träffa jag rosie & cilla i centrum :D  dom är hemma igen :D  så åkte vi och hämta rosies syrra, åkte lite fel men kom fram tillslut :P  och nu är man hemma igen ..   skit dag!

Imorgon ska man jobba igen :/ kanske blir utgång efter om man pallar, cilla fyller ju år =)
ska ut på torsdag också med jobbet, eller dom som ska med då, nån standup sak, kanske blir kul ?!  får iaf sällskap dit :)  missar pizzan för jag får gå direkt från jobbet sen .. aja

nuska jag käka nåt å fixa lite, / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0