Onsdag thailand

Regn regn regn,  fan varje dag typ , men vi ligger p[ stranden 'nd[ >P solen tar lite iaf 'ven bakom alla moln >P
Kan bara s'ga att skumparty is the shit <)  faaaan va roligt jag hade haha

Nu 'r det iaf klart att jag kommer hem den 7 dec och inte den 1 som vi skulle igentligen >P kan inte t'nka mig att komma tillbaka till jobbet och all skit! 

hoppas p[ sol imorgon men det kommer kla s'ker va som alla andra dagar >(
 idag blir nog en lugn dag,  k'ka h'r p[ hotellet och bara dega ..
 
vi har festat lite h'r  'nd[ ;p men skumpartyt va b'st hehe

grattis nikki som fyllde [r ig[r ;D min lilla vovve hehe  synd att jag inte kunde se bildmedelandet som pappa skickade ba!

][kte vattenskoter idag, fan va grymt det va ;D 

ha de kul i kalla sverige, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0