trött

Är riktigt seg nu, ska sova om en stund, jobbar rätt sköna tider nu onsdag & torsdag =) kommer iaf hyfsat tidigt så man kanske kan sola lite eftersom det värkar bi sol ändå :P
Träffade sasha idag också när jag handlade min kamera, han jobbar där nu, =)



trötter

Har växlat pengnarna också, blev lite mindre än jag trott så funderar på om jag ska växla lite till ?! :P får se hur jag gör

Va ute med nikki en sväng sen kollade vi lite på film, kollade inte klart på den för det va den konstigaste jag sätt :S va typ ingen film, å inte dokumentär, de va nåt jävligt sjukt mittemellan :S kollade iaf på en dokumentär sen, Our lives: Odd one out. Den handlade om tre transsexuella tonåringar, jävligt hemsk ändå, en fick MS å en va prostituerad å sånt, men den va bra iaf!



Nu ska jag snacka med rosie lite eftersom hon kommit hem =) sen sova, nattinatti / E =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo vsst stämmer det? =)

2008-07-22 @ 23:56:27
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0