slapp dag


Så då var man hemma =)  dagen gick rätt snabbt, fick en liten pressent i kassan också av en kund haha :P
2 bilder på jungfrumaria och nåt, gulligt iaf men vet inte va jag ska ha de till, men fick det för jag va snäll :D tack tack haha 


Och nu komemr Sofia hem till mig snart, hon ska sova här tills på söndag :D haha sällskap, men hon får va här själv när jag jobbar imorgon :P mouhaha  Så vi ska la bara dricka lite och fira att hom klara teoriprovet, G R A T T I S :D Kanske kolla på en film eller så :P får se vad det blir =) 

Jävligt segt att inte mina hudprodukter har kommit än :( behöver du NU !  fuuck  Hoppas värkligen dom kommer på måndag nu :@  

Nu ska man upp och käka å så :P ha det bra ;) / E

Kommentarer
Postat av: Melina

svar:ja det är ett fotobórogram :)



ha en bra kväll

2008-07-11 @ 19:55:44
URL: http://mmelina.se
Postat av: Elin

gulligt med presenter =)

2008-07-11 @ 20:07:46
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0