Köpenhamn =)

Så då kan jag börja lägga upp lite bilder från resan, tar dom från ditvägen nu hehe ..
Dit vägen gick skitbra, fick rökpauser + att jag kunde sova på bussen och allt =)  Hemvägen va klart sämre, men så kan de gå!
just mesofia =)
mumsett måste på bussen =)
Lite resekäk ;)
pöss
Me            &         Sofia


JUste måste ju säga nu det som jag blev så glad över. Jag och sofia är ute och shoppar, så går vi in i en hiphopaffär, så får vi syn på en plansch på en dörr därinne, och vad står det?! ICE CUBE kb hallen 25/7, vilket va den dagen :D så vi fråga dom i affären om dom viste ifall det fanns biljetter kvar, å dom sa att dom trodde det fanns + vart vi kunde köpa dom =) Så vi letade oss fram till affären, fona eller nåt och köpte biljetterna :D vadå ödet ?  Jag som tänkte att jag skulle få vänta tills nästa gång han skulle komma (eftersom han sagt det när rosie och cilla va och såg han) men så blev det inte :D
:D:D:D:D:D
min min min :D
Cosmopolitan
Margarita
Så det firade vi med varsin drink, Cosmopolitan & Margarita ;)
Lägger mer bilder nångång =) + bilder å så från konserten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0