Dagen avklarad

Japp då är jobbdagen slut  och jag har 3 sköna lediga dagar framför mig :D  Har vart så sjukt lugnt på jobbet idag, jag har bara glidit runt hela dagen hehe me like
Ända jobbiga att jag fick springa till tåget imorse och springa till tåget nu när jag skulle hem, i klackskor eftersom jag fick förmig att ha på mig det idag :S så nu är man död i benen hehe
Fick sluta tidigare idag med =) skulle slutat 18.45 men fick gå 17.15 =) oek jatt det är dubbelt betalt idag så det är la lite segt men jag ville bara hem så skiter i de :P

Glömde säga att igår va äckel inne när jag va på golvet .. så jag började gå därifrån men då försökte han hålla mig i handen så jag gick fortsom fan mot kassorna med han efter, som tur va gjorde han inget mer!

nu ska jag kolla runt lite på nät-rean =)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0