Suspekt


Då kan man börja lägga upp från Ice Cube konserten, men jag börjar med förbandet, Suspekt.
Alla danskarna värka älska dom iaf haha själv har man aldrig hört talas om dom,men kanske inte så konstigt :P När vi kom dit så var det mkt folk men på nåt sätt lyckades vi komma 3:e raden från scenen, hade några skit långa killar framför oss så Sofia frågade om vi fick ställa oss framför dom, men sån tur hade vi inte :P hehe men så fort Suspekt hade uppträtt klart så sa dom åt oss att ta deras platser, vilket blev att vi kom längst fram :D  finns alltid så snälla killar på varje konsert jag vart på :D men va ska man säga, det är inte lätt att vara kort =)

Videorna är inte dom bästa, viste inte hur jag skulle använda kameran, och man kan ju ta kort samtidigt som man filmar med min kamera, me like :D men viste inte att det skulle bli glapp i videon då :(  men ljudet är skit bra iaf :D om man jämför med hur min andra kamera är :/ hehe

 grym haha


Det var lite från förbandet, ska försöka fixa upp lite med Ice Cube imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0