skippar träningen :/

Idag har det känns som typ 50 % av kunderna hade mens, haha massa grinkärringar :P Nej men det var la som vanligt men man bara reagerade mer på det idag kanske för man själv inte var på humör :P  Virrig dag så sjukt glad att komma hem tidigt men det blir tyvär ingen träning åndå för Sofia hade ont i ryggen  så känner inte för att dra dit själv och testa på det där som jag inte riktigt vet vad det är för nåt.  Istället har jag gottat mig med godis idag igen, lite ångest nu fan haha .  Fick sms att jag hade ett paket att hämta ut så det fixade jag efter jobbet ialla fall :)  Det verkar fan som när man väl börjat shoppa lite då blir shoppingsugen 100 gånger värre än om man inte kan shoppa, är shoppingsugen hela tiden nu. 

Yeeeah lägger upp senare va det va i ;)

.Emma


Kommentarer
Postat av: Bella

colombiana och abduction ;) haha :) jo bara bra med mig :) kram!

2011-10-03 @ 17:51:26
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Dennis

Haha, håller med! Vissa sidor är farliga! När man väl fått upp sidan och ser nyheter på framsidan så är man fan körd! :P

2011-10-04 @ 16:09:37
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0