Leka polis

Har vart en låååång dag, men lite har det allt hänt. Jag och Lena tog fast en snattare som hade tatt på sig varor för 2700, leka lite polis är alltid kul. Gött att det gick bra och att han inte gjorde motstånd, annars hade vi vart körda haha :p Vi är ju inga biffar precis. Sen har det vart inne ett antal knäppisar. En tex
- bla bla bla så vad vill du ha av mig? . . förutom mitt nummer och sex? haha yeah I wish.

Vad fan ska man svara på det hahaha :S  jävla mongon.


Får se om jag komemr upp tidigt imorgon, isåfall blir det nog en sväng till solariumet :D
.Emma


Kommentarer
Postat av: Malin systeryster

Jäävlar vilken pangbrud!! :D

2011-01-07 @ 23:30:51
URL: http://malingreen.devote.se
Postat av: Hanna

jätte jätte fin bild baby, är du inte ledig nån helg så du kan komma upp å mysa med mig?

2011-01-10 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0