:)

Blev lite stressig påväg till tåget, och mitt i allt såg jag Emma och hennes mormor komma gåendes, hann bara hälsa sen springa iväg.. har ju inte sätt henne på så jävla länge så vi skulle egentligen träffats en snabbis nu men tar det imorgon istället :) Hon ska ju kanske söka jobb på mitt jobb, hade vart grymt om hon fick det :D  Kul att se henne !  Jobbat stängning idag, gick ju bra ialla fall. Fick aldrig bytt min jobbtid imorgon så blir antagligen ingen lägenhetsvisning för mig :(  Om jag inte har jävla tur att få sluta 1 timma tidigare men det tvivlar jag på.  Fan!  Jaja fick hem detta på posten idag, något som e bra ialla fall.  Lägger upp sen när jag bestämt mig om jag ska ha kvar den :)
I <3 Nelly

Ska ta och tvätta bort sminket och fixa lite te :) /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0