Hjälp !!?

Okej jag har beslutsångest när det gäller mina jeans leggings, ska jag behålla båda eller ska jag lämna tillbaka ett par, och om jag ska lämna tillbaka, vilka?! Oj vilka problem jag har va haha :D

Dessa köpte jag på MQ (Zoul) 299:-
Väldigt tajta men dom är i den färgen jag vill ha och ändå sköna men lite åt försmå hållet om man ska välja haha
 
Och dessa köpte jag på Cassels 399:-
Slitna ljusa, sitter bra men ändå lite förstora vid rumpan  så dom är åt förstora hållet :D



Lite dyrt med jeans leggings tycker jag men det är så bekvämt, gillar inte att det inte är några fickor på och sånt bara men men .. Så nu hur ska jag göra, hjälp!!? Skilljer ju 100 spänn på dom .. men det är så typiskt mig nu att behålla båda, tror dock det kommer sluta så denna gången också haha :/
/E

Kommentarer
Postat av: Martina

Dom första va finare, känns som dom kan du använda mer + att dom formar säkert sig efter dig me :)

2009-05-07 @ 13:33:28
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: micka

Om du ska lämna tillbaka några så lämna tillbaka dom som är förstora, sånna där växer ju som in i nooooorden :P

2009-05-07 @ 14:37:18
URL: http://sleddog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0