Lördag

Ouuff va trött man var i morse, vaknat flera gånger i natt så har inte blivit så mycket sömn. Dagen började la inte så bra, hon som skulle vara kassaledare kom inte när hon skulle för hennes buss hade gått sönder, stackare hehe , så jag fick 100 saker att göra, men det löste sig. NU kommer jag till en sak som känsliga ej bör läsa :P haha

Jag hade en kund och jag kände att det luktade bajs men försökte ignorera det, sen kom kunden fram som stod bakom när hon hade gått och sa att hon måste skiti ner sig för det va lite bajs på golvet + i soptunnan :S fattar inte hur det kom dit men iaf :S  å en annan kund trodde inte heller det va hundskit .. så jävla äckligt å det stank, som tur va fixade städaren eller någon bort det sen!  Hörde av en att igår hade en pissat inne i affären också, en alkis haha .. asså ibland förstår jag mig inte på folk!!

Fick förfrågan om att jobba imorgon men sa nej, ingen blev sur idag iaf :P  jag vill värkligen va ledig nu när jag ska även om man får bra betalt på söndagar. En sak som är jävligt skönt iaf är att på tisdag när jag skulle jobbat 10.30-18.15 (skit tid) så ska jag på kurs istället :P tror det är mellan 09-13.00 eller så, hur skönt som helst :D  Ingen aning om vad det är för kurs men det spelar ingen roll :P haha 

Orkar inte dra ut idag, känner mig så äcklig eller nåt så får kanske bli att supa lite hemma istället =)  Sofia kanske gör mig sällskap :P Men nästa helg så måste jag fan göra nåt kul om jag är ledig då, som det ser ut nu är jag ledig då men man vet aldrig :/  

Det va svinkallt imorse men nu är det lite sol :D wohoo 

haha
Va bara tvungen haha  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0