Hemma i Sverige igen & jag har äntligen internet :P

 Japp hemma igen, kom hem för 2 veckor sen, känns skit!!! Inget har vart bra sen när man kom hem! Har vart mkt på jobbet varje dag! Andra dagen jag jobbade efter semester va ju självklart en söndag, jobbade sen hade vi inventering, så jobbade la 13 timmar, jävligt segt,  inte gjort annat än jobba, äta & sova haha, har ju inte haft internet på 2 veckor heller, gött att det funkar nu iaf!

Grattis rosie & cilla till körkortet :D:D  Och dom jävlarna är i Turkiet nu också och värkar ha det hur jävla bra som helst :(  så avensjuk på er va!

Igår va en jävligt jobbig dag på jobbet, började 06.45.. tidigt tidigt, + att jag fick massa ansvar på mig, lärde upp 2 nya, och fick se tills så allt blev gjort, ush mkt att tänka på haha. somnade runt 5 tiden när jag va hemma, så ringde sofia och väckte mig, lite senare somnade jag igen och hon ringde då med och väckte mig :P jag var helt slut :P

ska fixa upp lite bilder och sånt från Bulgarien imorgon elelr så tror jag :)

hoppas alla haft det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0