:@

Dagen gick la rätt snabbt idag men äckel va inne igen och idag sa han samma saker + det han sa första gången som fick mig att äcklas av han!  även om han skrattar å så när han säger de spelar det ingen roll, han är   ä c k l i g! Får fan en klump i magen varje gång man ser han!



Kom iaf hem för en stund sen, så va morfar & mormors syster här + hennes kille .. va inte länge man fick träffa dom
:( dom skulle åka innan det blir mörkt .. men om jag har tur åkr vi iaf och hälsar på morfar på farsdag :) annars kommer jag inte träffa han förrens jul..  Men vad jag kommer på har jag inte vart hemma hos morfar sen mormor gick bort, kommer nog kännas sjukt jobbigt att vara där! elelr jo kanske vart där 1 gång,  kommer inte ihåg :/   ush bara jobbigt att tänka på! 

fan nu har man imorgon & fredag kvar, skit tider båda dagarna, sen helgen= ledig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0