120128

Godmorgon, kom upp när jag skulle (nästan ialla fall) så drog ner till gymmet för att testa på att träna nu när jag haft uppehåll en vecka. Har fortfarande ont så blev bara att köra bandet, men bättre det än inget vill fan inte slappa till nu asså. Sprang 30 min och sen gick jag nästan 30 min.  Har ialla fall blivit en liten bättring där, började ju med att springa 10 min första gångerna för man har så kass kondition haha, sen 15, 20,25 och nu ökat med 5 min till så 30 min. Springer ju långsamt anatgligen därför jag orkar det annars hade jag vart körd :P 

Nu blir det väll att fixa lite innan R kommer hit för att hjälpa mig med håret, på bilden ser man förresten att det är mörkare nu igen.  
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0