120125

Godmorgon, onsdag och lön. Betalade in räkningarna igår kväll och nu har jag vart tvungen att beställa en massa grejjer, eller aa tvungen å tvungen jag har bestämt mig för att köpa det och behöver det med så =) Så lönen kom och lönen gick'? Ska ju ändå ha lugn helg nu så, kaske lugn månad, ingen lust att gå ut äns när man ser ut såhär. 

Klickade ialla fall hem
* Neulash (nu äntligen ska jag testa på det)
*smink (i.d get started kit) 
* och ögonfransfärg

Har fortfarande ont i ryggen men det är mycket bättre än igår, så tog mig ner och solade förut, riktigt gött synd att jag inte kunde träna bara :/ Nu snart 1 vecka utan, inte bra.  Fortfarande halt ute så man går ju som en kärring haha men jag trillade inte alla fall.

Jobbar sent idag så ska fixa mig nu snart sen iväg, ork!
synd att dom inte är bättre bara
.Emma


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ha det så bra på jobbet!

2012-01-25 @ 13:14:02
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0