120201

Godmorgon, blev ju riktigt gott igår när jag bakade =)  Lägger upp lite bilder sen som jag tog hehe. Resten av kvällen spenderades hos S framför tvn, degdag gött. Tog mig upp imorse för å träna med så kom nyss hem, som vanligt 45 min på bandet då jag springer 30 och sen lite maskiner.  Vill bara få bort värken i svanken så man kan köra på mer, men nu gör det fortfaramde ont så går inte. 

Sjukaste var när jag skulle gå på bussen i morse, så öppnade han inte dörren längst fram där jag stod så jag tryckte på knappen så jag kunde gå på, och då flippade chauffören för att han hade öppnat den dörrarna i mitten och det här var ingen självbetjäning och bla bla haha, så jag var tvungen at gå av bussen trycka på knappen så dörrarna stängde sig  och gå på i mitten, haha sjuk jävel!  Annars lipar dom alltid för att man inte går på längst fram ju, idioter.

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0