Trötter

Kom iväg från jobbet i tid vilket va nice :) Glömde skriv att Hanna var inne igår vilket gjorde mig mucho glad, inte sätt henne på länge, Amina va även där idag, och Mats va inne för nån vecka sen, alla gamla kommer och hälsar på =)  Köpte ny mat till lillen idag efter jobbet, nu e e dags för vuxen mat för han, får hoppas han gillar den =)  Köpte även mascara och värmeskydd som jag verkligen behövde!  Sen bar det av hem, fixade lite käk fort och satte mig sen på balkongen, skit varmt och gött där idag :) Men nu har tröttheten tagit över, kommer nog decka i soffan men ska försöka hålla mig vaken så jag kan somna ikväll.

gooottt
.Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: har jag också (: tackochlov är min vän frisör så ska fixa håret på måndag:d

2011-09-01 @ 21:25:35
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0