pank :(

Yes har insätt hur pank jag är denna månaden och tror det kommer gå åt helvete :/ Får bli vita helger framöver vilket suger, men den 25 nästa lön får det bli ALL IN. Hoppas verkligen på att så sålt lite på tradera så det gör det lite lättare denna månaden. Har ändå inte köpt nåt speciellt, shoppade men det var ju inte för mycket så det borde inte drabba än så ? Skit månad. Drar och sover nu snart för när det dags att jobba helg, ledig nästa fredag men har 6 dagar jobb framför mig nu. Och shoppingsuget är galet nu, så tur att jag har lite chash på nelly så jag ändå kan klick hem nåt om jag behöver =)  Sov gott
bild från nån dag i veckan
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

mysig tröjan ser ut! :D



ja det är så härligt här.

2011-09-03 @ 10:18:23
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0