jobb och shopping =)

Idag var första dagen på länge som tiden gick lite fortare på jobbet, kanske för jag fick hålla på med min kära tidningar och göra det i lugn och ro så allt blev bra ;) Fick gå lite tidigare med så kom med 3 bussen till stan sen blev det lite shopping som jag får lägga upp här sen.  Frida praoar ju i stan så hon kom när jag va inne på monki så tjöta lite sen sprang jag på Milla 2 gånger med =)

Sen måde jag mindre bra på bussen, blev helt varm och mådde illa, men det gick över när rosie ringde haha, mindre kul nyheter när hon typ haft mardröm om mig och för några dagar sen hade Sofia haft det också, haha sjukt.

Nu ska jag testa det jag köpte =)

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0