Ändring på G ;)

Japp nu jävlar ska jag ta tag i träningen igen hade jag tänkt med start imorgon.  Imorgon kör jag och Rosie igång med MRL sen ska vi testa på Yoga på lördag och sen om jag får plats kör jag MRL på söndag med =)  Sen jobbar jag sent på måndag så då får det bli vilo dag men tisdag  ska vi testa på nåt som heter CXWORX™, kan bli nice =) Sen jobbar jag tyvär sent 2 dagar till så får bli MRL på fredagen där med :)  Får hoppas man kan fortsätta så sen och att jag får jobba mer tidiga dagar så jag kan hålla igång!  Vill int se ut somj ag gör nu iaf ;)

Bild från när jag började med träningen för ett bra tag sen, så här fast mycket bättre tack!

.Emma


Kommentarer
Postat av: anna

ahh, måste också komma igång med träningen! :)

2011-09-09 @ 10:18:21
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0