ingen ork idag

Segt på jobbet idag och halva personalen kände sig typ på g att bli sjuk och stackars Mathilda fick gå hem  och jag har gått och frusit hela dagen. Blev lite stress hem sen iväg för att träna. Gillar inte riktigt MRL på onsdagar ju förutom styrke övningarna, dom är grymma men på resten var jag sämst idag hängde inte med alls, ingen ork.  Kollade på halv åtta hos mig nyss och nu ska jag slänga in en tvätt sen blir det greys <3.

Fick denna toppen när jag var hemma i Lerum, syrrorna hade fått lite kläder av en av deras vänner så jag kunde ta lite också =)

.Emma


Kommentarer
Postat av: emmi

- De är sköna ett tag men inte i längden. hade dem en lång fest kväll i nästan 12 timmar, mina fötter blödde när jag kom hem ^^ så de är inte så sköna men de är så snygga att de nästan är värt de ;)

2011-10-19 @ 20:44:04
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0