Haft mami på besök :)

Hellu, kändes gött att träna idag, MRL:en var grym, älskar hon som tränar oss ibland på söndagar.  Sen efter var det Cxworx där jag inte orkade med lika mycket men men bättre än inget ialla fall, och Sofia kom ner och tränade då med =)

Sen när jag kom hem var mamma här =) Hpn hade med sig mat och lite fixa så vi satt och käka och tjöta ett bra tag och busa med lille Hugo =)  Fick lite fina blommor av henne med :)
söndagsmys
Nu måste jag egentligen tvätta mina jobbkläder och fixa lite matlådor och sånt men all ork rann ur mig :/  Men ska försöka ta tag i det snart ialla fall :P
.Emma


Kommentarer
Postat av: SARA

tack! :)

2011-10-09 @ 19:35:49
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0