111023

Godmorgon, blev ju inte så mycket skriva igår med tanke på att jag låg på soffan hela dagen, idag känns det lite bättre men fortfarande inte bra, snorig och allmänt seg i hela kroppen och huvudet känns tungt.  Fasen vilken seg helg. Så har ställt in träningen idag med =(  Har i alla fall börjat morgonen med frukost vilket jag inte fick i mig igår. blir nog soffan för det mesta idag med, tråk.

Hittade en bild från sist jag va ute, 23september så idag är det 1 månad utan alkohol, hehe gött, har ju en utgång bokad med några från jobbet men den är inte förräns den 5 november så  ja det blir nån vit helg till :P Känns gött faktist.

.Emma


Kommentarer
Postat av: emmi

Så fin! :)

2011-10-23 @ 12:00:57
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0