111011

Godmorgon, låg kvar i sängen till halv 11 men känner mig fortfarande helt slut. Kan bero på att jag försökte sova med Hugo i rummet i natt och som vanligt väcker han mig flera gånger.  Ledig idag vilket är jävligt nice, men inga planer mer än att träna ikväll, Yoga.  Ska försöka fixa till lite här hemma med.

Hade fått ett grymt erbjudande på mailen med där man kunde klippa, färga/slinga håret + lite styling ochj så och färgning av fransar och bryn för 700  spänn, lite segt att man inte kunde läsa nånstans om salongen + att jag inte har dom pengarna nu, för det är precis vad jag skulle behöva göra!  Får hoppas det kommer nåt mer sån erbjudande fast lite billigare ;) heeh


Drömde att jag var blond igen, ibland tänker man på att gå tillbaka till det för det är så mycket med att färga och fixa, men jag trivs ju i brunt hår och tycker det är så mycket finare, så det får va värt det =)

.Emma


Kommentarer
Postat av: josefine

gött :) vad tränar du?

2011-10-11 @ 11:43:11
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilket bra erbjudanden. Det är så typiskt att de bästa erbjudanden kommer när man inte har några pengar.

2011-10-11 @ 13:18:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0