Vilken kväll

Hellu, nu är jag något levand igen så passar på att lägga in en bildbomb och lite text om gårdagen =)  Vid 16.30 anlände brudarna hit, så blev det mys med tacos och dricka och massa tjöt =) Jäkligt nice, sen gick vi loss med kameran hahaha  så aa, behöver inte säga så mycket, vi var taggade :D
Vicky, Lydia & jag =)
fina lydia =)skåååååålhan ville inte pussas med mig :( hahaVicky :D

jag vicky milla
thereze vicky å emma
haah vi går looossss


Efter mys hemma hos mig tog vi bussen till stan och tog oss vidare till Trädgårn, mycket folk där och Maggio var ju klockren :D <3


Träffade på Zandra & Fredrik där, mycket nice =) Hälsade även på Amadeus som jobbade, sen tog vi ialla fall oss vidare till linne där hela jobbet typ var, satt där och fortsatte förfesta och tjöta =)  Sen blev det lite virrigt och hälften försvann ju såklart eller åkte hem men vi hamnade till slut på Bryggeriet där vi dansade loss :D  Sedan  Skulle folk hem och så å jag hamnade själv för jag skulle gå till bussen (som inte gick mitt i natten vist haha) Så började gå uppåt igen för att se om min taxi gubbe var där men då sprang jag på Lydia igen som jag trodde hade åkt hem haha, så vi hamnade på Berså en liten stund  sen på något sjukt sätt började vi snacka med nån bög kille och hans vän och några andra så det slutade med att vi hamnade på strippklubb hahaha.  Så nu har jag vart på strippklubb för första gången haha :D  Sjukt gaken och ball kväll, tack alla man träffade på och dom man var med hela kvällen:D Ramlade in halv 8 imorse så idag har jag vart mindre levande :p 

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0