jerseybeautycompany

Bästa sidan, beställer ju alltid mina hudprodukter därifrån så som vanligt hade jag beställt min hudkräm Active Moist, men nu var det nåt erbjudande så man fick 2 grejjer till gratis, små flaskor men ändå =)  En Multi active toner och en skin hydrating booster, fan va nice =) + att man får alltid några tester på dermalogicas produkter med varje order men denna gången fick man välja själv vilka man ville ha tester på, 6 stycken, riktigt nice! Så gissa om jag va glad igår när jag fick hem det här :D

.Emma 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar du få betala extra när du hämtar ut paketen? Isf hur mycket? Funderar på att beställa därifrån men vill veta hur mycket det kommer att kosta..

2011-12-27 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0