111101

Godmorgon, kom faktist nyss hem =)  Lyckades pusha mig själv att ta mig ner imorse och träna. Började med att gå 10 min sen blev det springa 15 och varma ner 5, körde inte mycket maskiner för jag är för feg för sånt när jag är själv, men en för magen och en för ryggen blev det ialla fall :P  Sen var det upp på bandet igen, körde samma program som sist, weight loss hete det, 20 min då man går fort, och i uppförsbacka och springer och så håller den på att växlar så, sen blev det att gå och springa lite till sen kände jag mig välförtjänt av en solning, riktigt gött :)

Var jäkligt segt att gå hem däremot, fanns inte mycket ork kvar i mig hehe,  nu ska jag bara dega ett tag innan det blir att fixa sig för att dra ivög och jobba.

.Emma


Kommentarer
Postat av: josefine

Hey! :) Allt bra?

2011-11-01 @ 17:18:45
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0