På besök i Lerum=)

Så nu har vi vart hos farmor på kalas, kan inte ladda upp några bilder för dom har inte samma sladd som jag behöver. Men men  fikade och träffade kusinerna så nu degar vi bara hemma. Jag och syrran byter hem för inatt för jag måste få in lite papper om min sjukskrivning till jobbet imorgon så då kör morsan mig och syrran får bo hos mig så inte Hugo är ensam:) Gött för henne för hon får närmare till skolan :P Nu ska vi ta och käka lite :)

Så här ser lilla sessan ut nu,nyklippt å "fin" haha:D  frida & nikki

kass cambild haha

.Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken otroligt söt bild! pusshund :)



tack tack!

2011-03-13 @ 15:50:06
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: tack ! :)

Åhh vad mysigt :)



Jag sitter pluggar och lyssnar på musik ^^ Har du någon bra låt du kan rekomendera?

2011-03-13 @ 18:59:26
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0