Fika med R :)

Vilket jävla underbart väder det har vart idag, satt på balkongen lite sen bestämde jag och rosie oss för att åka in till stan och ta en fika.  Så det blev espresso house. Converse, skinnjacka  och brillor på, kan inte bli mycke bättre :D Eller hade ju inte skadat om det va lite varmare men fick ialla fall inviga det, värt =D



Är sugen på att dra ut idag men nejnej blir inget med det.  Köpte hårfärg i stan ialla fall för fan man ser ju flintis ut när det blonda börjar komma fram :(  Så nåndag här snart får jag vill dra hit syrran så får hon hjälpa mig :) Ska ta och fixa käk nu sen blir det degkväll, imorgon drar vi igång med träningen igen :D  Ska bli så skönt! Har ju inte tränat sen axeln hoppa ut led, hmm 3 veckor snart, fyfan vad sämst man är men nu jävlar ska det bli ändring! Hoppas jag bara får komma igång snart och träna  med armarna också!
.Emma


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: aha nice:) jag har inte gjort så mkt!

2011-03-05 @ 19:12:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0