110322

Godmorgon, fick lite psykbryt hemma igår  för jag fick hem papper från försäkringskassan och har lite panik med att det måste skickas in, samtidigt som jag inte förstår ett piss av hur jag ska fylla i dom jvla lapparna och inte kunde få hjälp, sluta med att telefonen åkte in i väggen men han överlevde :P  Pappa ska åka förbi jobbet idag ialla fall och hämta lapparna så ska han och morsan hjälpa mig att fylla i allt. Bra det annars slutar det nog med att jag river i sönder dom.  Känner mig typ stressad över att det snart är fredag även om jag längtat så sjukt mycket efter den dagen, har ju inte hunnit börja med att packa och sånt.  Aja får  ta och försöka börja fixa lite här nu så nått blir gjort.

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0