110312

Godmorgon, kom nyss hem för jag va tvungen att sticka iväg och köpa cigg, hatar är limpan är slut.  Ingen sol idag heller, grått tråkigt väder som bara får en att vilja ligga kvar i sängen hela dagen. Idag skulle jag ju egentligen ha börjat jobba, och idag ska jobbet ut och festa, tråkigt att man missar det men det hade jag inte kunnat följa med på ialla fall för ja ge för pank :P  Tror även att en på mitt jobb är i London nu, hon lovade att säga lite tips till mig när hon kommit hem :D För snart är det min tur :) 25 NU tack!

Lite morgon pyssel, blue nails
känner mig som en smurf
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

men vad dåligt, lite sol kan vi ju få haha.

2011-03-12 @ 12:42:26
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0