110609

Oj vad jag känner att jag inte orkar men ibland får jag sug att lägga upp lite här ändå så därför jag fortfarande finns kvar :P  Jobb i veckan, mycket segt och nu närmar sig jobb helg, mindre kul. Det fina vädret försvann lika fort som det kom men det är fortfarand rätt varmt, men solen är som bortblåst =( Jobbade till 3 idag vilket var skönt och detta var första gången på länge man inte kände sig så stressad på jobbet. Imorgon är man ledig ialla fall :) Är på jakt efter en iphone nu eftersom min mobil blev snodd på park lane, men får se hur det blir med det.

Va hemma hos en tjej i tisdags efter jobbet och klippte mig, så nu är mitt slitna borta, tyvär har jag rätt kort hår nu igen men men det dåliga är borta så det får jag väll ta, längtar tills det blir lite längre bara =) Är seg så ska snart ta och sova, vaknar ju flera gånger per natt så när jag väl måste upp käns det omöjligt typ.

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0