110602

Hellu, gårdagen började kaos kan man ju säga. Skulle börja jobba 8 men vaknade straxt innan. Kom väldigt sent men det var okej, men kom dit till ännu mer stress, ingen bra dag alls. Skulle ju egentligen till lisse för att se Petter och September och sen utgång men  allt sket sig, så va inte sugen på utgång heller efter min kaos dag. Så satte mig på balkongen en liten stund med kycklingsallad och vin, svin gott !

igår
Idag hade jag planerat att komma upp i tid och fixa lite men vaknade vid 12, så då började jag ficka all skit som behövdes sen kom morsan och Malin vid 3 tiden :) Käkade gott sen satt vi på min balkong och käka jordgummar och jag drack vin haha :P  mysdag synd att mer än halva dagen var dåligt väder bara.


Å lite fika, fan vad vi har käkat haha :P


.Emma


Kommentarer
Postat av: SARA

Är du sugen på en ny bloggdesign nu till sommaren så är det bara att höra av sig till mig. Säljer nämligen bloggdesigner exakt efter hur du vill att den ska se ut! :)

2011-06-02 @ 20:44:38
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: SARA

Så lite så, :P

2011-06-03 @ 09:16:09
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0