Ny gaddad :D

Helllu, nu är en glad Emma hemkommen =) Var så sjukt nervös innan men så ringde min lilla ängel sofia och sa att hon hade fått sluta 1 timma tidigare så hon mötte mig i stan och hängde med mig :D Underbart. Va ju lätt att hitta med, som jag också nojjade mig över.
nervös jag
De värsta va när dom hade klistrat på texten så skulle jag ut och rådfråga Sofia om vad hon tyckte, så frågade vi en annan tjej som låg och blev gaddad på ryggen också, så skrämmde hon upp mig som fan. Hon sa att det va skitsnyggt men att det skulle göra så jääävla ont och att hon klarar det för hon mediterar haha, ja ba shit jag e körd.  Men all nojja va i onödan för jag tycker fan bara det är skönt att bli tatutuerad och det va inget undantag denna gången heller, tänker redan på vad nästa ska bli :D

En tjuvkik :P

.Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

taCK:D

2011-07-09 @ 06:41:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Catja - Passion for fashion

Fin tattoo :)

2011-07-12 @ 15:18:24
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0