Lördagen på lounge

Va ute i lördags, skulle egntligen mött Milla och Vicky i stan men jag  tog mig hem till V istället, så förfest med brudarna och Abbe,Egzon,Jonas och några av deras vänner.  Vi tog ialla fall taxi till stan sen, hade tänkt gå in ett tag på Vasastan men precis när vi komemr dit så blev det bråk däör inne så vi pallade inte, drog direkt till Lounge istället =)  Gött att man fick gå in med en gång och gratis ;)
Millajag & IbbeVicky :DIbbe & Milla
haha Vicky & Milla går loss :D


Jonas & Millahaha :D
Ibbe & jag
Vi hade skit kul, dansade och blev bjudna på helrör :D Men kvällen slutade med lite kaos.  Helt plötsligt hör vi ett krash och då har en vi va med fått en glasflaska i huvudet, så han blödde ju massa och skit, fick sitta och försöka torka bort blod.  Det gick bra som tur va, han fick åka till sjukhuset, men äckligt när sånt händer.  Så det blev bara jag och Milla som drog och fylle käka på BK, så när vi står där och väntar på våran hamburgare kommer det fram en kille till mig och  säger att jag har blod i håret, mm nice.   Tog taxi hem sen sen blev det bakishäng halvadagen efter =) Mer bilder kommer när jag får tag på dom =)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0