Då var måndagen slut . .

Gött å va hemma igen, sjukt trött efter att bara ha fått sova max 3 timmar inatt, kunde fan inte somna igår och skulle upp vid 5 imorse, kul kul.  Ska börja 1 timma tidigare på torsdag, kul får gå hemifrån 6 på morgonen, kommer ju va heldöd, men men får vara tacksam att man slutar tidigt, har för många kvällar känner jag.  Så såklart jobbar jag sent imorgon. Nu blir det sängen snart, hoppas kunna somna fort! 

Lite bilder från idag =)
nikki och syrran
mongoo jag
kan ju inte vara normal nångång

haahah ser ut som jag har bomber  ju
.Emma


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad fin du är! =)

2011-01-19 @ 22:02:30
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0