Blondin vs brunett ?!

Hjäääälp, har ju bokat tid för klippning 4 feb och då ska jag även färga eller slinga håret.  Är ju naturligt blond och har alltid vart blond, har bara gjort ljusare slingor nångång men nu funderar jag starkt på om det ska bli lite mer ändring. Bli brunett, ljusbrun färg fast ändå ha kvar lite blonda nyanser.  Hittade en  grym sida där ma kan testa sig av olika färger och frisyrer.

här hade jag nog rätt nyss gjort ljusare slingor

Så hjälp, ska jag/ ska jag inte ? :P
.Emma


Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: tack snälla du! glad jag blir :D

2011-01-21 @ 16:45:19
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Alexandra

Hej Emma! Jag är brunhårig nu, fast ganska ljus brun. Orkade inte bleka mer för det blev så slitet och mitt hår mår mycket bättre nu. Men jag tycker nog att du ska behålla ditt ljusa för du är ju så ljus naturligt! Om du ångrar dig kan det bli väldigt krångligt och skada håret mycket att bli ljus igen...fråga frisören om typ nån toning till att börja med om du är osäker :)Men jag tror absolut att du hade varit fin i brunt också! :)puss alex

2011-01-21 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0