Bildbomb - Nyår ;)

Så här kommer alla bilder från nyår :D  Vi bärjade med käk och lite förfest hos mig, jag Rosie och Cilla :D  Myspys, maten blev ju riktigt god så vi frossade som inihelvete haha, alla magar putade lite för mycket sen :$
mina drinkar jag gjorde, fina men äckliga haha := maaaat ;DCcilla å jag

Rosie och Cilla, såå snygga :D

Å cilla och jag :p

Kul hade vi iaf :D

Sen blev det vidare till förfest nr 2 :P  Chill förutom att vi hade glömt biljetterna till nivå hos mig så fick åka hem, slängde i oss 2 shottar var sen moot stan  igen haha :D
på bussen
Vi var lite nervösa för att det var 23 på nivå vilket ingen av oss är men det gick ju skit bra .D göttmos, sen gick det utför :) haha men kul hade vi ;D
roooooosie von heden<3ojoj
draaaagenge mig din öööl haha

Vi hamna på vimmelbild :P

och här står vi nere vid baren :P man ser oss knappt

jag

peeeace out

Gott nytt å så ;)


.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0