110127

Tjoo,  jobbade stängning igår med Azra,  men hon hade ju ingen bil. Tokiga som vi är lät vi en kund köra oss till backaplan så tog vi bussen därifrån haha,aja gött å slippa ta bussen så långt ialla fall .  Och idag har det var mycket på jobbet, lugnade ner sig precis när jag skulle sluta så då kom Rosie dit, vi storhandlade och jag fattar inte att jag alltid lyckas handla så jävla mycket mat.  Sen åkte vi till Sportlife och fixade vårat träningskort så nu jävlar, imorgon gör vi ;) Börjar med MRL, fan nervös för att börja träna, jag som blir anfådd när jag springer nåpgra meter :$ Aja, kom hem och pakcade upp allt sen kollade jag på Svensk maffia som började.
usha inget bra humör nu . . .
Ska ta och hoppa i säng nu, natti
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0