110124

Guuud tröttheten tar över, vaknade imorse av att pappa bankade på dörren. Min klocka hade ringt i 2 timmar och jag hade 57 samtal missade, hade inte vaknat nångång, så tur att pappa åkte hit :$  Kom sent till jobbet men jag stannade ändå över för jag hade visst en jävla kurs kvar att göra.  Så nu är jag äntligen klar med dom. Har bara legat på soffan sen jag kom hem, finns ingen ork nånstans.  Lön imorgon vilket är heelt jävla underbart eftersom jag har just nu 6 spänn kvar :/ hehe hårda tider. Aja börjar sent imorgon ialla fall så då kan jag inte försova mig . .  hoppas jag :P Mår fortfarande halvkasst, jävla skit!

Myst med Hugo hela kvällen :)

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0