110123

Godmorgon, kunde inte komma in på bloggen igår så därför jag itne skrev nåt.  Fick stressa iväg till bussen på morgonen, men mådde bättre ialla fall, hade bara huvudvärk som gick över senare. Lite äckligt var det när en kund fick epilepsi anfall eller något likanade så  jag gick springa dit och hjälpa till så gott jag kunde, det gick ju bra sen när ambulansen hade vart där tack och lov :)  Sen efter jobbet åkte jag hem till Rosie en stund och dega med henne och Cilla, nice nice.  Mår sämre idag igen, huvudet är helt tungt och helt orkeslös i kroppen, får se om jag pallar jobba hela dagen :/



p.s, tack alex för komentaren, ska kolla upp det, nyfiken på hur du ser ut i håret nu då ju  :D .Emma


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar; tack ska du ha sötnos!

2011-01-23 @ 19:58:31
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0