110120

Godmorgon, får väll säga att det är tur att jag börjar 8 som tidigast annars för det är inte kul att va såhär trött. Kunde inte somna igår sen när jag väl gjorde det har jag vaknat till då och då, inte många timmars sömn, var 5 timmar kvar tills jag skulle upp när jag satte klockan :/  Igår somna jag och Hugo ett tag på soffan, det va riktigt gött men det var väll därför jag inte somna på kvällen heller :P hehe. Tråkigt att jag inte fick sålt skorna igår men auktionen har börjat om :)  Sådom finns fortfarane kvar här
bild från julafton
Nu blev det lite bråttom, måste fixa mig sen ta bussen vid 6, oork!
.Emma


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Inte kul med tidig väckning, det är samma för mig i dag. Och somnade också på soffan igår kväll, vilket gjorde att det precis som för dig var 5 timmar kvar av natten när jag ställde väckarklockan ... inte kul att stiga upp då =P

2011-01-20 @ 07:47:59
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-01-21 @ 10:04:17
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0