110112

Godmorgon, jobbade  sent igår, väntade tills stängning även om jag fick gå tidigare för då kunde jag åka med Azra hem, ska även åka med henne  idag till jobbet, riktigt gött :)  Men igår hann jag inte göra mycket mer än att komma hem, duscha och sen gå och lägga mig typ.  Vakna med mesnvärk, fasen :(

Fick sålt mina skor igår, tråkigt för mig till ett låg pris :P  Men ska försöka lägga upp lite mer auktioner nu idag till och med :)  Alla pengar är välkomna nu :$

Ser ut som det har kommit skit mycket snö nu också under dom timmarna man har sovit, träden är helt vita, ser rätt grymt ut faktist =)


Saknar att vakna upp till sol :(

.Emma


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack :)

2011-01-12 @ 10:27:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0