110108

Tjoho, dog ut helt igår, Orkade ingeting. Kunde inte somna  heller så var grymt seg imorse, fick stressa som en girs och sminka klart mig på jobbet, jippe. Riktigt seg dag, så var glad att jag fick gå lite tidigare :) Passade på att handla hem lite frukost eftersom  jag kom på imorse att jag inte hade någon typ hehe.  Blir bara deg ikväll, ska fixa disken å så sen dö lite i soffan, kolla på John Tucker must die som börjar nu 21.30, längesen jag såg den så det kan bli nice =)  Riktigt kul att Azra är tillbaka på jobbet med, ännu bättre hon bor  där R bor så som imorgon får jag skjuts hem eftersom vi bor så nära och jobbar stängning båda 2, gött :D

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0