sjukskriven ett tag till . .

Det var precis att jag hann med tåget från stan imorse, fick till vårdcentralen för att träffa en sjukgymnast och få lite tränings övningar för axeln som jag ska göra.  3 gånger om dagen, fyfan vad segt.  Han tyckte även att jag skulle vara sjukskriven ett tag till eftersom jag jobbar i kassa så fick träffa en läkare som skulel skriva ut det och prata lite med mig..  Så är sjukskriven till 10 mars, segt men ändå gött.  Ringde till jobbet men väntar på ett samtal till från dom, nu blir det promenad i kylan med  älskade cills snart :D Inte träffat henne på länge nu ju :/

Bild från en av våra promenader när jag bodde i Lerum :D

Tänkte bara påminna om att några auktioner går ut idag på tradera så kolla in dom här :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Inte kul det där med axeln... Hur är det annars bortsett från den?

2011-02-25 @ 17:32:23
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0